sån hära rabatt...

Igår köpte jag garn i en liten sybehörsbutik på Mobilia.
Dom är så roliga där, två stycken danskar som äger butiken.

Jag får alltid rabatt=)

Mannen i kassan = M
Jag= J

M- titta här, 4 garnnystan. 25+25+25+25.
J - och så virknålen där...
M - ja, vi säger 100, vi har ju sån hära rabatt ibland!

hahaha, förr gången fick jag ett ganrnystan gratis=)
Antingen säljer dom saker till överpris och kan därför ge lite rabatt, eller så tyckte han väl att jag var söt och skulle ha lite sån hära rabatt. Kunden efter mig (en gubbe) fick ingen sån hära rabatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är nog din charm ;)



Det blev en gräddtårta med godis på :) Den blev god, men lite väl söt för min smak.. Men tårta är ju sött, kanske borde börja dricka kaffe, det är faktiskt helt okej om man äter tårta till :P

2009-10-19 @ 18:38:23
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe, vad kul! :)

Det är sånt som förgyller ens dag, snälla människor!

2009-10-19 @ 21:01:48
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0