En bra tisdag!

Det är så härligt att må bra igen. Trots att jag är förkyld så mår jag bra inombords=)

Trött som ett kruka av alla fortfarande nya intryck och nya gemenskaper. Trött av långdragna föreläsningar och frenetiskt antecknande, men jag är glad!

Potatisgratängen jag gjorde igår blev jättegod och resten av den ska strax ätas upp. Dessutom har här bakats matbröd efter en kompis recept och även det blev smarrigt värre.

Imorn är jag ledig och ska tvätta samt "springa på stan" och leta efter något vettigare att bära alla tunga skolböcker i. Man ser ju ut som lutande tornet i Pisa efter en veckas kånkande på kurslitteratur. Trappa upp och trappa ner!

Hårfärg hr jag köpt också...eller det blev en toning den här gången. Nyansen heter kakao och ser jättefin ut på förpackningen, det innebär inte att det blir bra i verkligheten. Jag återkommer med resultatet.


Nu är det ny höst och det mesta är nytt. På ett bra sätt.

Jag går i skolan och jobbar varannan helg och det känns helt okej. Jag har kompisar och mår bra igen.

Det är här ska bli ett superår!

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja heja! Det är så skönt att höra att du mår bra igen :) Det låter som du har hittat det du trivs med.



Ja, håret växer så det knakar, men idag är det plattat, så det ser nog längre ut än normalt. Men det är ju så långt det är egentligen ;)

2009-09-08 @ 18:22:56
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: mor din

Det är så härligt att läsa att du mår bra igen, det är du värd!!!

kram mor och far din

2009-09-08 @ 21:06:55
Postat av: Thilde

himla kul att du känner att du är på rätt plats :)



hoppas färgen blir fin :D

Kram!

2009-09-08 @ 23:20:35
URL: http://edliht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0