en kjol som egentligen är en topp....? =)

Igår efter att jag och Linnéa hade hittat skolan vi ska samlas på på måndag så gick jag en sväng på Mobilia. Där skulle jag främst ha nya "pluppar" till öronen. Alltså bara såna där små silverpluppar (kulor) till övriga 9 hål som jag aldrig sätter nåt kul i. Jag kan inte sova med dom örhängena i för det gör ont, så jag brukar ta ut dom och lägga i badrumsskåpet på kvällen.

Nu har jag emellertid lyckats tappa ner dom i handfatet när vattnet spolade. Då dom kostar 22,50kr/st tyckte jag inte att det var värt att öppna vattenlåset för att gräva efter dem där. På guldfynd var butikspersonalen jättetrevlig och skrattade lite åt mig när jag berättade om incidenten och det visade sig att hon hade gjort detsamma fast med ett diamtnhalsband. Hon däremot valde att gräva i vattenlåset!

Jag lyckas ofta tappa bort örhängen samma tid på året för guldfynd har alltid "rosabandet-kampanj" när jag kommer dit (vilket sker 1 gång/år) så jag köpte en rosa lott för att skänka pengar till bröstcancerforskning. Dock vanna jag ingenting även om tanten i butiken gärna påpekade att KUNDE VINNA 12.000kr!



Jag knallade vidare och köpte ett par tajts och lyckan var total när jag kunde ha strl. 36! Jag vet att det är stretch, men ändå! Sen gjorde jag nåt knepigt. Jag hittade en skitsnygg kjol för 49 kr  (även den i Small), men jag befarar att det egentligen är en tubtopp. Det skiter jag i och Linnéa sa att den var fin ändå. Toppen ska ändå fungera som "underkjol" under tunikor.


Imorn ska jag testa denna inpackning/balsam så får vi se hur den funkar. Vattnet är så knäppt i Malmö så alla inpackningar gör att håret blir skitfett. Inte så snyggt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tycker att paramore påminner ganska mycket om ett ungt No Doubt, dom va ju ganska mycket hårdare i början innan dom blev riktigt kända...men sen är det ingen kopia av varandra inte

2009-09-24 @ 21:43:23
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Malin

Åh, en sån kjol skulle jag också behöva. Tycker ofta att tunikor är lite för korta för att bara ha tights till..



Hoppas håret tycker om den nya inpackningen!

2009-09-24 @ 23:20:20
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Hittade en liknande kjol imorse, den fick följa med mig hem. Ska skriva ett inlägg om shoppingen snart, det var trevligt, hittade massor ;P

2009-09-25 @ 11:29:08
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0