Glader =)

Första dagen, introduktionsdagen avklarad!

Jag ska vara i klass 1B på Munkhätteskolan. Det tar ungefär 10-15 minuter att gå till skolan och den ligger bredvid musikhögskolan där Kristian håller hus. Kanske man kan få sällskap dit nån dag?

På vägen hem trillade jag in på myrorna och fyndade ett par Diesel-jeans för 80kr. Det är typ 10% av det riktiga priset, högst!

Glad och nöjd!

Dessutom har jotex-katalogen kommit och jag har hittat fina julgardiner som jag ska övertala Kristian om att jag får köpa. Det är kruxet med att bo ihop, men måste ju fråga om lov innan man köper grejer som "syns mycket" i lägenheten.

Han tycker inte om jul så jag vet inte hur jag ska gå til väga.

Dagens slutsats: Inte konstigt att man var smal på högstadiet med tanke på hur "god" maten var i skolan idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt fynd!



Säg att du kommer bli roligare att leva med om du får ha fint omkring dig :D

2009-09-28 @ 18:13:02
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, den brukar också funka ;P

2009-09-28 @ 18:45:20
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Det var ett riktigt kap, hörredu! :)



Ja, hos oss blir det nog inte så mycket jul skulle jag tro. Men jag ska iallafall köpa lite julstjärnor till några fönster hade jag tänkt mig. Fanns även 4-pack med julpanelgardiner för 79:- som jag tänkte beställa. Men när jag väl tänkte göra det så var de slut! Men ska ju ner till Ullared om ett par veckor, så jag får kolla där helt enkelt!



Allt bra annars?

2009-09-28 @ 19:28:06
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Härligt att höra! Är det imorrn lilla "allvaret" med 1B börjar? :)



Ja, det var ju tänkt att jag skulle till lägenheten redan som i tisdags förra veckan, men då var hyresvärden sjuk så vi fick ställa in. Men jag väntar på att hon ska ringa mig, om jag inte ringer henne själv nu imorrn. Då ska jag ta lite bilder hade jag tänkt mig. Vad sakta tiden känns när man väntar på något!



Nja, så bra på att ta bilder är jag inte. Jag har ju inte ens en bra kamera, bara duglig. Men jag får väl ta och lägga upp en bild på mig någon dag, måste bara ta en först. :)



Kram kram!

2009-09-28 @ 19:50:26
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Sa du 28 olika språk? Åh herrejösses. Det var inte lite det. Aja, jag hoppas att det går bra för dig iallafall imorrn. Det är ju inte så lång tid ändå som du ska vara där. Och så hoppas jag att du förstår barnen så att deti nte blir några pinsamma situationer (tack och lov är de så små fortfarnade).



Kram!

2009-09-28 @ 20:01:36
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0