Not looking good!

Här sitter jag och hinkar honungsmjölk. Borde ta en alvedon för jag tror jag har feber.

Kanske borde strunta i rundturen i Malmö och vila istället. Det känns viktigare att kunna jobba i helgen.

Det gick nog ganska bra igår på auditionen för Gospel Company. Dessvärre får man snällt vänta på ett mail där dem talar om om man blev intagen eller inte.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på intelligensbefriad TV. Samla lite kraft så jag orkar dammsuga.
Imornkväll kommer (kanske) hela rock-linjen hit på fest. Typiskt mig att vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju inte direkt nyinflyttad, så lite koll borde du ju ha på staden :) Vila istället!



Skinnjackan får du se så fort jag har tagit kort på mig i den, kanske ikväll eller nåt :)

2009-09-04 @ 10:04:30
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0