Potatisgratäng

Tro det eller ej, Maria "Jag-gör-en-macka" Mosserud lagar mat!

Jag har läst flera gånger på Malins blogg att hon har gjort potatisgratäng och jag bli lika sugen varje gång. Det är ju skitgott! Så nu när inte Kristian är hemma (han äter inte kolhydrater) så har jag gjort en potatisgratäng.

Den står nu i ugnen och jag väntar med spänning på resultatet. Till det får det bli lite kyckling.


Jag vill bara tillägga att jag alldeles själv gjorde fullt ätbara pannbiffar förra veckan. Jag kanske inte är helt kass på att laga mat ändå. Men det är fortfarande inte kul!

Förresten glömde jag ta med matlåda till skolan idag så det fick bli en falafel. Tur att falafel är billigt och gott. Malmö måste ju vara falafelns huvudstad.

nehe, nu ska jag vakta gratängen lite =) hej hej

Kommentarer
Postat av: Malin

All mat som du någonsin har bjudit mig på har varit god, så kom inte och säg att du inte kan laga mat! Att det kan vara tråkigt är en annan femma ;P Hoppas den blir god :)

2009-09-07 @ 19:04:24
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Johanna

Potatisgratäng är gott...

...alldeles underbart gott. Gjorden en supergod i lördags när vi hade kräftskivan.

Hoppas att du blir nöjd med resultatet.

2009-09-08 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0