seg-söndag

Efter att ha röjt upp efter festen igårkväll åt jag frukost.

Har läst lite till i den eviga boken som aldrig tar slut. Den om genusforskning.

Nu har jag gett mig iordning och ska iväg till jobbet. Trött och sjuk som jag är proppad med anti-förkylningspreparat tänker jag åka dit i mjukisar och myströja. Jag har ju ändå andra jobbkläder där.

Gissar på att kvällen efter jobbet kommer att bestå av att läsa den tråkiga boken. Tänk att 3 kapitel kan ta så lång tid! (140 sidor)

Vad gör ni denna sega regniga söndag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det tar en himla tid att läsa innan man kommer in i det.. Efter ett tag insåg åtminstone jag att jag inte kunde lusläsa varje ord för då skulle jag bli galen! Skumläs lite och om du hittar något som är mer intressant så koncentrera dig mer på det. Det finns ändå ingen chans att precis allt kommer fastna..



Jag ligger i soffan och kollar på OC typ. Mår lite illa, så jag har ingen större lust att göra något.

2009-09-06 @ 14:21:20
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0