två förvirrade tjejer påväg till Lindängen.

Alldeles strax kommer Linnéa för vi ska "provåka" bussen till Lindängenskolan där vi ska samlas på måndag och få mer info om praktiken. Bara för att se så vi verkligen hittar dit it id  när detär dags.

Skönt att jag har hookat upp med en lika förvirrad asskön tjej som jag själv. HAHAHA! Lika barn leka bäst, eller?

Förresten Malin, jag funderar på att börja ljuga igen...det var ju så roligt. Jag ska bara fundera ut en rolig lögn så kanske den kommer i ett sms till dig=)

okej, jag är lite störd. Ni som missade Malin's inlägg om hur vi ljuger hittar det här. http://mejline.blogg.se/2009/september/skrattattack.html

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, klart du ska börja ljuga igen! Jag älskart! Eller smygfota roliga frisyrer ;D Sånt kan göra min dag, haha.



Jag har vfu på gymnasiet nu. Kom nyss hem. Trodde det skulle ta en timme och sen ett snabbt möte med handledaren, men han pratade på i en och en halv timme :P Ska försöka pussla ihop ett schema nu.



Vi har typ olika ställen beroende på vilken kurs vi läser, vi kommer ju kunna jobba på lite olika ställen sen också.. Samma hela studietiden är säkert också bra, om man hamnar på ett bra ställe förstås.. Då får man ju följa en mycket längre utveckling, kan vara spännande!

2009-09-23 @ 12:30:33
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0