inte en onsdag som andra

Jag lyckades knåpa ihop salstentan på tre timmar! Så länge har jag väl aldrgi suttit med ett prov, men jag känner mig rätt nöjd ändå. Efteråt satt vi ett gäng på trappan vid kajen vid skolan och snackade skit. Jag hängde på några som skulle mot stan vilket slutade i att jag gick hela vägen hem via möllan och sen dalaplan, inte en liiiten omväg!

Väl hemma åt jag en välförtjänt baguette med räkröra som jag köpte på vägen hem. Jag har putsat fönster och övat på gospellåtar som ska framföras på midsommarafton. Nu har jag verkligen ont i handlederna av både pianospelande och fönsterputsning.


Och....GRATTIS!!!!! till mitt hjärta som kommit in på IE (instrument & ensembleinriktningen) på Musikhögskolan!

Ikväll ska vi förmodligen ut och äta nåt gott för att fira!

Puss & Kram /Mary

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, men vad kul att K har kommit in, hälsa grattis från mig! Det var nog mitt tips om att skippa ryggskott det här året som gjorde susen, haha :)



Hoppas din tenta gick lika bra :)



Puss

2010-04-29 @ 09:14:43
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0