I can't focus my attention!

Yes, det är en textrad ur Katy Perry's "Fingerprints". Precis så är det! Jag har femtioelva arbeten i skolan att göra och alla ska vara 2-3 sidor. Suck! Vissa vet jag inte hur jag ska få ihop til så mycket text och andra vet jag inte hur jag ska kunna förkorta!

Detta eviga tenta-skrivande. och så är jag lite sjuk också. Inga supernyttiga maträtter den här veckan med andra ord! Jag är iallafall glad över mina nya sneakers =) helt lila är dom!
Jag hittade dom på rea nedsatta från 899kr och jag behöver ju faktiskt ett par fotriktiga skor. Håller på att gå inte dom just nu, inte så jätteskönt men skin töjer sig ju.

Snygga va?!


Nej, åter till författandet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah, supersnygga! Och tjusig ny design!



Jag förstår att du blir galen på allt skrivande, jag har suttit typ hela dagen och kvällen idag..

2010-02-17 @ 23:46:16
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0