Second hand in my heart

Idag har jag varit ledig och strosade runt en bra stund på Emmaus. Det är som terapi för mig att få gå och filosofera i en secondhand-butik utan att behöva titta på klockan och stressa. Idag hittade jag en jättesöt sommarklänning. Den passar nog till sommaren, just nu är den lite tajt. Funderar på att färga den i nån färg, den är 100% bomull så det ska gå bra. Vilken färg??

Jag som inte alls är nån spets-tjej fastnade för de söta detaljerna på överdelen och den rynkade kjolen. Blir nog fint på midsommar eller nåt! Det åkte med en basic kofta också. Turkos är en favoritfärg, näst efter svart och lila så den fick följa med hem. Alltihop för ynka 150kr!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0