Fredagsfix

Idag har jag hunnit med massor!
Städat i vardagsrummet och dukar fint till lillasysters skolavslutningsfika. Bakat en tårta och sminkat både syrran och mig själv. Alltså om jag skriver att jag har sminkat mig så innebär det liksom inte bara lite mascara, då hade jag inte brytt mig om att skriva det =)

Passade på att fota lite medan solen sken nu när jag ändå piffat till mig och t.o.m plattat håret som blivit ganska långt! nu ska vi straxt iväg på grillkväll hos goda vänner och sen ska Mamma och jag gå på stan och vakta högstadiebarnen som är på disco =)





Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för dina ord Maria. Det betyder mycket.

2010-06-19 @ 10:47:26
URL: http://luppan.blogg.se/
Postat av: Malin

Fining!



Ja, Shrek var ganska bra, fast vi såg den på datorn, så det var väl inte världens toppkvalitet.. Sen tyckte jag att den var lite för mörk och läskig faktiskt..



Det var extrapris, annars hade jag inte köpt, betalade typ en tia för 5 gigantiska rabarbers..

2010-06-19 @ 22:46:59
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Det går inte kommentera klänningsinlägget, men den var ju jättefin! Passar dig nog perfekt :)



Jag var nog också mer intresserad än jag trodde.. Jag tyckte faktiskt att det var snyggt att bandet var så brett, särskilt med knapparna i ryggen.



Du måste ju överträffa hennes släp, det var ju bara 5 meter. Hur långt släp tänker du ha? 10 meter? 15? Haha :D

2010-06-21 @ 12:06:15
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0