Dags för en uppdatering!

Här har det varit tyst ett bra tag så det kanske är dags att uppdatera er lite med vad som sker i mitt liv.

Det är ganska mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu så jag gör en lista.

* har sagt upp mig från jobbet

* gått med i en viktklubb och kämpar med att gå ner 13 kilo.

* har bokat florist och frisör till bröllopet.

* Klarat alla tentor hittills och sitter just nu och skriver på en ny.

* låtit bli att färga håret sedan december!

* satt upp oss i bostadskö i en annan stad.

*
har rensat mobilen på bilder sedan i julas så det kan hända att jag visar nån här senare.


Nu är jag sjuk och vill inget hellre än att sitta på en filt i en park och njuta av vårsolen. Kanske ha en liten picknick med fina vänner? Men nej, jag sitter hemma med sjukt ont i halsen och skriver en pisstenta.

Vad har ni för er??

Här kommer ett litet vårtecken från Malmö!



Kommentarer
Postat av: Malin

Heja heja! Vad skönt att du har sagt upp dig från jobbet! Vad är det för annan hemlig stad ni vill flytta till sen?



Jag har precis diskat, kul fredagkväll :P Och så har jag förstås SMASK i tankarna hela tiden!

2010-03-26 @ 21:42:09
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0