Fredagkväll innan jobbhelg.

Är coca cola bra för hyn?
Jag la nämliga en cola-flaska på snabbkylning i frysen och glömde sen bort det. Efetr några timmar kom jag ihåg min smarta plan och tog ut flaskan. Allt var inte fruset så jag öppnade den. Eller, rättare sagt så flög korken av och en del av innehåller flög upp i ansiktet på mig! Glasögon och tröja och allt! Brunfläckigt och klibbigt.
Ja, nu slapp jag fundera över om jag orkade tvätta bort sminket för natten eller inte. Badrummet nästa!!!

Kvällsmaten bestod av tekaka med ägg och räkor. Nu lyxar jag med lite smågodis och resten av colan som stannade kvar i flaskan. Tuvisen och jag ska strökolla på tv och kanske mysa lite. Känns som att hon byter päls nu för mer flyghårig katt får man leta efter så jag får väl borsta henne för 4 gången den här veckan!

Vad gör ni denna fredagkväll?

I helgen jobbar jag dagpass båda dagarna, bytte nyss med en kompis. Kul att gå upp vid 5 både lördag coh söndag! På lördag fuller pappa år och på söndag fyller mamma år så det blir att sjunga grattis i telefonen och så firar vi nästa helg när familjen kommer hit =)

Godkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, lät inte särskilt mysigt :P Jag tvättar alltid bort sminket innan jag ska sova, känns som ögonen klibbar ihop annars typ :P



Jag har en ensam-hemma-kväll, jätteskönt faktiskt :) Tog ett bad och sen har jag kikat på Let's dance. Tror jag lägger mig tidigt, har varit uppe sen halv sju..

2010-03-05 @ 21:45:41
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0