pillat i picnik

Jag kände för att förnya min profilbild på facebook och just nu har jag inget redigeringsprogram så det fick bli en liten touch i picnik som är gratis på internet. Det här var den enda bilden som jag inte ser ut som en svullen fotboll i ansiktet på. NU är det verkligen dags att ta i med hårdhandskarna och gå ner i vikt! Vem vill se ut som ett fetto på bröllopsdagen?? Inte jag! Nästa vecka tänker jag trotsa sjukdom och knäskador och träna ändå!

Kan man söka till nåt biggest looser i sverige??


Kommentarer
Postat av: Malin

Meh, du är ju inte alls tjock! Fast jag förstår din önskan om att gå ner i vikt, det känns inte som det händer något på mig trots att jag tränar flera gånger i veckan..

2010-03-06 @ 22:40:10
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0