Torsdag...

Vaknade upp med lite mindre huvudvärk och lite mindre ont i kroppen än igår. Tur ändå att jag avbokade min fältdag i skolan för det hade jag inte orkat. Denna torsdag började ändå med ipren.

Idag har vi pillat lite till med bröllopshemsidan så nu är den nästan klar. Jag ska försöka städa lite och ta hand om disken för vi får finbesök ikväll. Kristians basist och även en av våra toastmasters ska bo här i helgen.
Tvätttugan är i igång också så det är mycket som ska fixas idag, men jag försöker ta det lugnt ändå. Jag mår ju inte direkt toppen!

I helgen ska jag dessutom jobba om jag nu håller mig frisk.

jaja, gnäll och klag. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhå, bröllopshemsida låter spännande! Det ser jag fram emot Hoppas att inbjudningen har hittat fram nu också!

2010-03-04 @ 16:58:32
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0