Hemligheter

Ja, nu har det liksom rullat igång på riktigt.

Vi väntar fortfarande på anmälningar från några eftersläntrare men annars har planerandet intagit en ny fas.

I söndags bakade jag och Kristian massa tårtor och provsmakade med hjälp av Mackan. Det blev väl en sked av varje, men fy vad illa vi mådd efteråt. Eftersom vi egentligen bantar så slängde jag all tårta direkt efter att vi bestämt vilken vi skulle ha. Men det är ju en hemlis vilken det blev.

Jag har även köpt skor till den stora dagen som är så fina att jag vill slänga upp en bild på dem direkt här i bloggen, men det är ju också en hemlis. Frågan är väl hur ont jag pallar att ha för snygghetens skull?

Hotellbröllopsnatt är bokat och klart, men det är ju så klart hemligt!

Bröllopsresa är också bokad. Men resmålet är ju superhemligt! Bara våra föräldrar vet vilket land vi ska till men inte mer än så.


Gaaah, jag döör! Jag är så lycklig och stolt att jag vill berätta för alla! Inte för att jag inte kan hålla hemligheter om någon berättar nåt i förtroende, men det här är ju andra hemlisar! Jag tycker ju att det är mysigt och roligt att förbereda och planera allt, men kan inte berätta för nån som sen kommr på bröllopet för då är ju överraskningen förstörd!

Jaja, idag ska jag fortsätta med placeringskorttillverkning. Hur dem ser ut är förstås hemligt. Suck...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag förstår hur jobbigt det är att hålla allt hemligt, jag vill ju typ säga till folk vad jag har köpt i present till dem så fort jag vet vad de ska få :P



Men det blir ju jättespännande att få se allt sen :)

2010-05-18 @ 09:58:48
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är inte så lätt med hemlisar alla gånger.

Jag är helt övertygad om att er dag kommer att vara helt underbar och fantastisk att vara med på!

Lycka till med planerandet av alla hemligheter =)

2010-05-18 @ 10:35:05
Postat av: frida

helt galet mycket hemlisar ni ska hålla inom er:) men tänk vilken dag det kommer att bli!spännade, ta hand om dig i allt planerande!kramar

2010-05-22 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0