2 dagar kvar!

Det onsdag och jag ska jobba kvällspass.

Men innan dess ska jag börja packa så smått, måste hitta alla kattgrejer också eftersom vi ska lämna bort Tuvisen.

Det var jättetrevligt igår men vi var rätt trötta hela bunten. Vid halv ett körde vi hem gänget och gick och la oss. Det går ganska lätt att somna när Kristian ligger bredvid, det är som vanligt liksom.

Jag bävar lite inför resan på fredag, 95 mil är långt! Men jag har fått en idé om ett stopp poå hemvägen, ska bara kolla först om dom är hemma=)

ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snart är du leeeeedig! :D 95 mil är ingen liten bit nej.. När åker ni tillbaka sen då? Ja, det blir en liten Göteborgssemester också, inte alls dumt :) Jadå, jag är ganska nöjd med penseln. Den var bättre än den jag hade innan i alla fall. Men det är grymt svårt att måla med pensel innanför linjer så.. Lättare att måla dit konturer efteråt liksom..

2009-07-29 @ 12:42:11
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0