Fula grodor!

 
It's freaking hot!


Jag har tvättstuga och har inte tvättat på typ 3 veckor.
Tro på Arne (för att citera frida) att inte torktumlaren funkar!

Jag har stått i evigheter och hängt upp strumpor och trosor för 3 veckors bruk! Sen vet jag att det inte hinner torka i torkrummet innan jag måste gå till jobbet så jag kommer få hänga om allt på ställning och galgar i lägenheten. Jaghar till och med satt igång fläkten här hemma för att det är så varmt.

Gissa om jag inte är sugen på att jobba? Där om någonstans så är det potthett och om man öppnar dörrar och fönster så fryser gamlingarna och kan absolut inte sitta i drag!

Kan ju säga att det hoppar en del fula grodor ur munnen på mig när saker krånglar en sån här varm dag. Giv mig styrka!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, sånt är så drygt! Gamlingarna kan väl inte frysa om det är varmt ute? Det är nog bara något de har fått för sig! Tur att det är sista dagen på ett tag :)

2009-07-01 @ 12:07:21
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0