HH= hemkommen hungrig

Nu är jag hemma från jobbet, fick skjuts med en kompis hem.

Av nån anledning är jag alltid jättehungrig när jag kommer hem från jobbet på kvällen så nu sitter jag och mumsar på skorpor och en kopp te. Jag VET att man inte ska äta på kvällen och särskilt inte jag som vill gå ner i vikt, men jag kna inte somna vrålhungrig.

Jag ser verkligen fram emot bättre arbetstider i framtiden. Det här med oregelbundna arbetstider är inget för mig.

Godnatt på er. (Mamma nu vet du att jag har kommit hem)

Kommentarer
Postat av: mor din

Det är bra gumman!!!!

Godnatt o sov gott

kramar från mor din

2009-07-20 @ 21:44:14
Postat av: Malin

Nej, jag funkar också bättre med lite rutiner, ungefär samma tider varje dag är bäst!



Klart du måste få äta om du är hungrig. Så länge du inte proppar i dig en pizza varje gång du kommer hem sent så är det nog ingen större skada skedd.



Och jag sympatiröstar inte på folk heller, bara om jag tycker att de förtjänar det. Och måste de tigga om det så gör de antagligen inte det :P

2009-07-20 @ 23:21:16
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Just det. Glömde skriva att jag hittade naprapaten i gula sidorna, i kompassenhuset håller hon till. Hoppas det inte är jättedyrt!

2009-07-20 @ 23:39:04
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller med Malin! Man ska äta när man är hungrig. Sen gäller det bara att välja vad man ska äta! Skorpor låter klart bättre än en stor skål med glass, vilket jag ofta hällde i mig förr... (nu har vi skaffat små glasskålar och man får bara ta en gång till vardags)



Kram på dig studentskan!

2009-07-21 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0