Te med jenka/hostmedicinsmak

Jag har otur med mina teinköp på sistone. Jag borde inte köpa te!

Fööra veckan köpte jag ett nytt lösiktste somj hette Fruktigt sommarte och det luktade jättegott. Jag fick såklart lukta på de i teaffären inna jag köpte det. Det blev rosa för att det var ett fruktte, dessvärre smakade det surt piss så jag lsängde hela påsen!

Idag såg jag ett  te från kobbs och dom brukar ha goda teer så jag köpte ett med roiboos och vaniljsmak, för det lät ju gott. Men HUA! Det smakar som såna där jenkatuggumin man köpte för 50 öre när man var liten, såna där enförpackade med blått papper på! Det med en touch av mollipect (hostmedicin).

Det var verkligen inte något som jag var sugen på!

Köp inte:


Röd skymning Ekologiskt Rooibos från Sydafrika odlat utan konst-gödsel och kemiska bekämpningsmedel. Innehåller inget koffein, vilket gör det idealiskt som kvällste.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lät inte som någon höjdare. Jag ska ta och testa mitt nya Wadköpingte, det luktar gott, men det är inte alltid synonymt med att det smakar gott..

2009-07-15 @ 00:02:29
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0