L’Oréal Double Extension Renewal Serum Inside

Jag köpte mascaran iallfall på Åhléns för den var på extrapris. Dock är jag inte så imponerad. Det är ingen större skillnad mellan denna super-mascara och dess föregångare. Same shit, different name! Dessutom är det lite jobbigt att måla mewd en vit mascara innan den svarta, kunde dom inte ha uppfunnit en helt svart mascara som gör samma sak som den vita delen?

Den vita mascaran är en "primer" som bygger på och förlänger fransarna, men det gör dem hårda och stela också. Tveksamt om det här blir någon favorit.  På bilderna nedan ser ni steg för steg från osminkad till sminkad. Så speciell var den inte, och absolut inte värd 175kr! Nu köpte jag den visserligen för 149 kr, men ändå. Det finns bättre i den prisklassen!







Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir typ aldrig nöjd med någon mascara, tråkigt nog.. Gillar inte riktigt sådana med vitt heller, det blir mest klumpigt tycker jag.. Jag vill liksom ha många ögonfransar, inte några få tjocka :P Inte för att det ser ut så på dig, haha :)

2009-11-13 @ 20:22:38
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) Jag är inte heller världsbäst på flätor direkt. Särskilt inte inbakade sådana, det är skitsvårt och man får kramp i armarna :P Det är enklare att göra på någon annan när man ser vad man håller på med..



Jag är ju däremot inte så bra på smink, fast jag funderar på att investera i några bra penslar, det känns faktiskt som att det är problemet.. Du var väl på jakt efter bra penslar förut? Hittade du några?

2009-11-15 @ 20:26:37
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0