Ett fel som är trasigt?

Nu har jag suttitn hur länge som helst och försökt designa min blogg men det går inte!

Jag har tagit hjälp av diverse andra bloggar där hjälp erbjuds men det verkar inte funka som det ska på min blogg.
Det är så att säga ett fel som är trasigt! Jag blir tokig och la ner skiten. Det får vara den pisstråkiga designen från blogg.se ett tag till tills jag har ork att ge mig på det igen.

Ni får stå ut med den fula bakgrunden och hålla till godo med det som skrivs istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det underbart med program och datorer som inte funkar? Jag HATAR min dator just nu, den gör mig bara arg!

2008-08-17 @ 22:36:38
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0