Figeholm by nigth

Hade en jättemysig kväll hos Madde och henne syrra som kom dit. Det blev dock inte Arn som tänkt för dvd:n strejkade så vi tittade på "Hajar som hajar" istället. En och annan godis slank ner mot min vilja men det såg så gott ut.

När jag kom hem låg det 5 fnittriga flickor och tittade på film i gillestugan som jag trott.  Dom tystnade väl vid 02-tiden och var uppe och skuttade vid 8 imorse! Sömn barn! Ni behöver sömn!

När jag körde hem i bilen vars bromsar inte funkar ibland så det ut som min katt strosade runt i väggrenen och jag blev livrädd. Hon är nämligen en innekatt som bara får gå ut i koppel. Speciellt inte gå ut ensam mitt i natten långt ifrån huset!
Jag började leta efter kattstackarn hemma och fick lite panik ifall det var henne jag hade sett. men till slut hittade jag henne i hennes kattbur och där låg hon och sov. Knäpp katt som frivilligt ligger i buren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0