Jag flyr fältet.

Ska strax gå hem från jobbet och slänga mig i duchen. sen blir det nya tröjan och äta lte tacos. ta bilen hem till madde med massa filmer. Ska bli så skönt att göra nåt annat än att jobba.

ringde från bemanningen och ville att jag jobbade kvällen också, men det har jag absolut ingen lust med!

Anledningen till att jag "flyr fältet" heter 13-årsparty med övernattning! Min kära systeryster fyllde 13 i juli och ska ha sitt födelsedagsparty nu när alla har kommit hem från semestern. Det blir X antal fnittriga flickor som ska äta tacos, leka lekar och kolla på film. Sen ska hela bunten sova på madrasser i våran gillestuga. Skönt att inte vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man kan ju inte ska behöva jobba både på dagen och kvällen! det är ju stört. bra att du sa nej!

2008-08-15 @ 16:01:36
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Fast jag jobbar ju både morgon och kväll på söndag eftersom det är delad tur på helgen. Men, men...money! Helgersättning och kvalificerad övertid 9,75h!

2008-08-15 @ 17:24:12
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0