Soffor och flams

Jag har haft en jättetrevlig dag med MN!

Det hela började med att jag läste fel i busstidtabellen och väntade på bussen vid fel hållplats. Självklart kom det  ingen buss så MN fick köra en omväg och hämta mig.

Väl nere på stan regnade det och vi sprang runt för att hitta dagens restaurang. Vi hamnade på chill out  och åt Biff med äppeltzatziki och klyftpotatis.

Sen provsatt vi alla soffor vi hittade på secons hand och MN valde en jättefin mörkt marinblå 3-sits i tyg. Det vr halva priset så den kostade bara 375kr!

Jag fyndade diverse disneyfilmer på gammal hedlig VHS, men det är ju guld när man är hemma och är sjuk.
Eller som nu när regnet öser ner!
           






Råkade hitta en underbar senapsgul stickad tröja på In The Mood som jag råkade köpa också. är jättenöjd!

Igår fyndade jag en svart glasskål att ha frukt i för 20kr!

När vi hade sprungit färdigt i alla butiker åkte vi och handlade lite på Maxi och sen åkte vi hem till mig och åt vamra mackor med champinjonstuvning och skinka/senap/annanas. Smarrigt värre och vi blev proppmätta!
Sen rullade vi ner till soffan och degade framför TV:n och kom fram till att Stellan Skarsgård nog ändå är en sympatisk människa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0