Hur fungerar tiden?

Ojoj, djupa funderingar...

När man var liten gick tiden superlångsamt förutom när man hade roligt. Nu går oftast tiden alldeles för fort, förutom när man är på jobbet.

Idag är den längsta söndag jag varit med om!
Kanske för att jag egentligen inte haft nåt att göra och att Malin flyttar så jag har inte kunnat prata med henne heller.

Jag som hade tänkt fota i Pildammsparken idag. Det sket sig för jag är ganska säker på att min kamera inte tål regn. Åtminstone har jag ingen lust att testa om så är fallet ifall jag har rätt.

Började titta på en film tilll frukost men den var så konstig så jag la ner. Jag har nog inte gjort så mycket idag. Tvättat, skurat golvet i hallen och köket, diskat. Hela dagen har mest varit konstig.

Jag som tänkte göra "ingenting" blev alldeles för rastlös och sorterade viktiga papper och viker kläder. dumt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är jag färdigflyttad och har internet igen, snabba puckar här!

2008-11-10 @ 18:26:04
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0