Fredagens sysslor.

Skön dag? ICKE! jag vaknade självklart med träningsvärk. I ryggen av alla ställen, den tränade jag väl inte??!

Har ätit en smarrig frukost bestående av rostat grovt bröd med kalkon, brieost och paprika samt säkert  ½ liter te.


Skulle helst ligga och slöa i soffan idag men nej, Jag måste pumpa cykeldäcken, skruva fast ett nytt cykellyse. det andra blev ju stulet. haha...kul för tjuven att upptäcka att han har kämpat med att skruva loss det väl fastmonterade cykellyset som inte funkar. rätt åt honom/henne!


Sen ska jag trampa iväg till bussen och åka itll jobbet.ikväll är det kvällpass. sedan jobbar hela helgen. suck!
wisch med luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0