Vinnare av SMASK!

Kristian medverkade i ett av bidragen på SMASK igår och dem kom 2:a så nu ska två härliga ensembler representera Malmö i Riks-SMASK den 2 maj på Operan=) Bra gjort!

Idag är jag mer eller minder död. En helkväll med klackarna i taket och nu har jag tvättstugan. Jippie!
Utan öronproppar bli man lätt lomhörd, men det tar liksom udden av hela grejen om man sitter med grnara i lurarna.

För en gång skull gjorde jag ett smart val och dansade i ett par converse istället för det egentliga förstahandsvalet: min stilettklackade superspetsiga mockastövletter. Börjar jag bli gammal eller är jag bara smart?
Ont i föttern afick jag ändå av allt dansade, men jag hade nog inte kunnat gå hem i de andra skorna.


Boka biljetter till riks-SMASK och heja på "Kärleksvals" eller "ute och cykla'".

Kommentarer
Postat av: Malin

Converse är ett smart val, det brukar jag också köra på. Kul att det gick så bra för dem! Jag funderar på att åka med som hejaklack till rikssmask, fast då lär jag ju heja på Örebro :P Det beror lite på vad det kostar, men det skulle vara riktigt kul!

2009-04-05 @ 12:04:53
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Thilde

HÄLSA GRATTIS :D

2009-04-06 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0