Studieförsäkran

Det är så skönt att man kan lämna in sin studieförsäkran till CSN på nätet, bara mna har ett bank-ID. Förut var man tvungen att få den påskriven av lärararna och posta den till CSN innan man kan får studiebidraget/lånet.

Vet inte exakt vilken dag pengarna tänker trilla in, men jag har ju fått lön från jobbet så det gör inget.


Jag gick till myrorna nyss för att testa hur mycket jag orkar göra, nu är jag helt slut! Ingen skinnjacka som var fin hade dom heller. Nu ska jag väcka Kristian som somnat om i soffan, förståeligt eftersom han jobbade i natt.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är jättesmidigt! Jag får mina pengar på måndag, men jag gjorde studieförsäkran i måndags :P



Typiskt att det inte fanns någon snygg skinnjacka, folk kanske inte vill skänka bort sina snygga, bara de fula..

2009-08-29 @ 16:01:30
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Skittöntigt. Men det är väl ifall det kommer dit någon oanmäld och ska inspektera eller nåt. Ser ju inte så proffsigt ut att sitta i shorts och sliten t-shirt..

2009-08-29 @ 16:18:12
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: moonzanna

sv: ja jo katt är ju bra om man bor på landet. Problemet är att min sambo är jätte allergisk mot katter så de kan jag inte ha. Därför är en kanin bättre som mysdjur då det ska vara ute ;)

2009-08-30 @ 08:30:53
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0