hurtbullen

En ledig dag efter en slitsam helg.

Jag tog en välbehövlig sovmorgon med katten i sängen. Ganska mysigt att ligga i sängen och kolla på tv tills magen vill ha frukost. Passade på att flytta över kläder till nya byrån och rensa garderoben innan jag vek in berget med ren tvätt. Nu står här en kasse med kläder som väntar på att lillasyster ska välja och vraka.

Senare kom Lotta hit och slingade mitt hår som blev skitsnyggt! Tack vännen!
Jag ska försöka fota imorn och lägga upp en bild på nya färgen. Vi gjorde semlor och myste hela eftermiddagen.

Precis när hon skulle gå fick jag ett ryck och slängde på mig träningskläder och gick till friskis. Det blev ett aerobics danspass som var riktigt roligt. Förra gången tyckte jag att det var lite svårt, men nu gick det som en dans. (haha ordskämt)
Rejält svettig gick jag hem och gjorde ungspannkaka med bacon.

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0