Sov gott <3

Nu har jag påbörjat penicillinkuren och ska hoppa i säng. Kristian är och roar sig med boysen. Det skulle visst spelas poker och pratas killsnack.

Som vanligt då, jag tar min fyrbenta älskling Tuva i famnen och kryper ner under mitt varma täcke. Hon brottas lite tills hons inser att det faktiskt är mysigt att bli klappad och ligger kvar. Där ligger hon på min mage och spinner tills hon somnar. Sen vaknar hon och kravlar sig ut i täcket och lägger sig vid benen istället.  Sen sover vi så hela natten. Katten tar upp halva min säng, men det gör inget. Det är bara gosigt. Och blir det för trångt så kan jag knuffa lite på Kristian och ligga i halva hans säng =)

Godnatt på er. Nu ska vi sova.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får se till att hinna bli frisk innan jag kommer tycker jag :) Nu är det ju nära på riktigt! SJ ringde mig idag igen, nåt automatiskt meddelande om banarbete, men jag kollade den nya tidtabellen igår för de sträckorna, jag tror inte det var någon skillnad med avgångstid och så iaf. Det vore ju lite oschysst.

2009-03-03 @ 22:44:17
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0