Blötaste måndagen ever!

Oj vilken effektiv dag! hehe, det var en överdrigt men jag har gjort ganska mycket.

Regnet har vräkt ner och jag glömde paraplyet hemma. Alltså har jag blivit dyngsur i ullkappa och stickad sjal. Härligt!!!

Åt lång frukost framför datorn och kollade på Tv3Play. Sen fick jag ändan ur vagnen och knallade bort till Friskis&Svettis och fönyade mitt årskort där. Var lite duktig och tränade, men jag skippade vågen. Den kommer bara göra mig ledsen så juag väljer att inte väga mig och känna efter i kläder och sånt.

Sen fick jag en tid hos tandläkaren och limmade fast "eftertandställningen" igen, en tråd som sitter på insidan tänderna som hindrar att dom flyttar tillbaka sig. Sen gick jag en runda på myrorna utan att hitt något.

Efter myrorna handlade jag mat och så vidare till nästa tandläkare. Jag är med i en forskningsstudie på tandläkarhögskolan så jag är där 3 gånger i veckan och mäter smärttrösklar i tuggmuskulaturen med vibrationer och tryck.

Sen kom Linnéa hit och gjorde potatisgratäng med morotsbiffar med mig och så åt vi middag allihopa, Linnéa, Kristian och jag=) God mat med supertrevligt sällskap!

Nu ska jag skriva ett brev till någon som fyller år snart.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj, det var en hel del :) Jag vill inte ens veta vad jag väger längre..

2009-11-10 @ 08:25:56
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch, det lät inte kul med massa tandläkare.. Ryser av bara tanken..

2009-11-10 @ 10:28:13
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Maria, hur går det med naglarna??

2009-11-10 @ 14:06:26
Postat av: Maria

Emma, det går inte så värst bra med naglarna. Dom går bara av, det verkar inte riktigt som att det där medlet funkar om det var det du syftade på.

Vilken Emma är det förresten?

2009-11-10 @ 15:53:34
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0