Slut som individ!

Min helg har sett ut såhär sen kan ni dra slutsatsen själva:

Fredag

* Skrivit på den förbenade hemtentan
* Fick för mig att baka en tårta för att testa olika fyllningar.
* Städade hysteriskt fort när jag fick skrivkramp på tentan.
* Fått besök av Kristians Pappa med fru och två vilda hundar.
* Hundarnas entré blev lite häftig och slutade med att köksklockan (av glas)trillade ner i klinkersgolvet och det var glas ända till vardagsrummet. Inklusive hela mig!
* Åt tårta och gick en runda med hundarna.
* var på väg till Lund till K's storasyster på middag när vi glömde hennes glömda neccessär, K vände coh hämtade den.
* Kom hem vid 24 och skulle försöka sova.

Lördag

* Väckarklockan ringde kl.5. Jag snoozade till 20 över och fick bråttom.
* Jobbade 7-15
* Kom hem vid 16 och dog i soffan.
* 18:30 åt vi middag och Mackan kom över på lite tårta.
* Vid 20 åkte vi ner på stan och 21:15 började bion som en slutde vid 23.
* Kom hem vid 24 och försökte sova.

Söndag

* Unnade mig sovmorgon till 10.
* Vek ren tvätt och kollade på reprisen av idol.
* Jobbade 14-21.
* Kom hem och kunde inte somna.

Måndag

* Väckarklockan ringde kl.6 men jag pallade inte.
* Sket i att duscha och har sett ut en majonäsburk i håret idag.
* Sprang till Skånetrafiken för att fylla på busskortet. Då har dom börjat med ett nytt system och det var 20 nummer före mig ökn! Väl i skolan var jag en timme för tidig för att infon om uppskjuten lekiton inte kommit fram.
*Handlade mat på superdyra hemköp för att det ekade i kylen.
* Kommer hem och ska laga mat, sen iväg för att delta i en forskningsstudie på tandvårdshögskolan.

Inte nog med detta. Halva stans asfalt är uppriven för ombyggnationer och det regnar!
Sen kommer jag nog stupa i säng!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir stressad bara av att läsa om din helg :S

2009-11-02 @ 19:21:53
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0