Fy tusan!

Jaha, då var man förkyld igen då.

Jag vaknade imorse av väckarklockan (05:20) och det första jag gjorde var att nysa 3 gånger. Sen har det fortsatt så under dagen. Jag måste ju ha satt världsrekord i att nysa!

Ont i halsen och huvudet är en snorbomb. Japp, då var vi igång igen då! Kul!!!!

Det har ändå varit en bra helg på jobbet, alltid kul när man är omtyckt och efterlängtad=)
Fick dessutom höra att jag har bidragit till många förbättringar på avdelningen=)

Men nu ska jag ta lite extra nässpray så att jag kan andas och läsa vidare i genus-boken som ALDRIG tar slut.
En tuff vecka väntar, tidiga mornar och sena kvällar.

Om man ska se nåt positivt med att vara dunderförkyld så har jag åtminstone kommit på en grej.
Jag borde köpa ett nytt träningskort på friskis&svettis för mitt har gått ut. Just nu är det dock lite knapert med pengar så det finns inga 3000kr att lägga på det, men just nu gör det ju ingenting för jag är ju ändå sjuk så jag kan inte träna. Bra va?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Måste du betala för hela året på en gång? :O



Typiskt att bli sjuk igen, det är så drygt. Hoppas det går över snabbt :) Jag nyser också hela tiden, särskilt igår kväll och imorse, helt galet!

2009-10-04 @ 21:34:44
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Tror ju att jag är lite känslig mot nötter, men frukt är inte fel. Jag tar gärna receptet ändå ;)



Okej, om jag kan betala allt på en gång gör jag också hellre det. Men här är det nog faktiskt några kronor billigare med autogiro, så jag kör på det när det gäller träningen.

2009-10-04 @ 23:07:30
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Hehe, tack! Ja, jag var blond en liten sväng för lite drygt ett år sedan, men färgade det tillbaka till brunt lika kvickt. Men nu håller jag på att spara ur min riktiga hårfärg så att jag kan göra om det - fast lite bättre. Så slipper jag gå från mörkbrunt till blond (kycklinggult). Det blev bara ett jävla slit på det. Men som sagt ska nu försöka igen fast det dröjer nog då min utväxt inte så jättelång.

2009-10-05 @ 12:19:35
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja, mörkblond kanske man kan säga. Men jag ska göra slingor i det senare sen. :)

2009-10-05 @ 15:50:27
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, nej, det är inte längre än ditt :P Det känns olika långt beroende på hur håret beter sig för stunden också.. Måste dock toppa lite snart.. det är slitet.

2009-10-05 @ 17:10:29
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0