THIS IS IT!

Ikväll är det Michael Jackson för hela slanten!
Trots att jag är lika hängig som mina törstande krukväxter och trött som en gnu så har jag höga förväntningar på filmen. Och de ska bli mysigt att gå på bio igen, det var ganska längesen. Tur att jag jobbar kväll imorn och får sova lite längre på morgonen. Vem fasen vaknar pigg när klockan ringer 05:15??!!

Nu ska jag hoppa in duschen och se om lite varmvatten gör mig piggare. Sen vankas det det kycklingfilé och pommes. Typisk middag à la Maria & Kristian.

Jag återkommer och berättar hur filmen var=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du piggnar till. Och hoppas filmen är bra, jag vill också se den!

2009-10-31 @ 17:26:16
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0