det här med blogg....

Ibland tänker  jag att jag ska fota olika saker för att sen lägga upp det i bloggen, men gör jag det då? Nej. Bilderna ligger i kameran tills jag kommer på att jag ska lägga in dem i datorn och då har det gått så lång tid att jag glömt vad jag tänkte skriva till bilderna. Så...då raderar jag dem istället.

Jag har hur som helst haft två jättebra veckor på min praktikplats i en åk.1 och även vikarierat en av dagarna då allt möjligt hände. Jag styrde ju upp det och klarade egentligen eldrprovet (att vika.) galant, men tjena vad trött man är!

På onsdag har jag salstenta så just nu går all tid åt att sitta med näsan i tråkiga böcker. Det är knappt så jag hinner ta en promenad, ungefär så mycket har jag att göra nu!

Så vart jag vill komma är väl att bloggen inte alls är någon prioritet, men förra gången jag sa att jag skulle lägga ner den så fick jag klagomål från nära och kära. Men jag skriver ju aldrig! Fattar ärligt talat inte hur folk kan ha så mycket att blogga om att de tjänar pengar på det. Så kul är det ju inte att läsa om andras liv!

Nej, nu ska jag fånga in min otroligt busiga kissekatt som har fått fnatt och jagar en leksaksråtta och inte horisontalläge. Ledig dag imorn och guess what- jag ska plugga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser det aldrig som att jag är ledig om jag måste plugga.. Då får jag inget gjort.



Äh, skriv när du känner fört, jag har ingen vidare blogglust just nu heller.. Men jag skriver mest för att skriva av mig.

2010-04-26 @ 08:41:45
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0