Glad tjej_86

Sicken dag...jag kommer slockna tidigt, men glad är jag.

Försökte ta en bild på hur långt håret har blivit nu och särskilt idag har det levt ett eget liv och varit hur stort som helst. Men jag blir ju som sagt inte bra på "seriösa" foton och inte heller denna gången. Lyckas se ut som en mupp jämt. Hur som helst så har jag plockat fram lite sommartröjor ur gardroben och kör på färgglatt =) Jag rensade ju ur min garderob för ett tag sen och la undan alla för små kläder och jag hade rätt. Jag mår bättre av att inte se allt jag inte kan ha längre och dessutom är det ju lättare att välja kläder på morgonen om man ser vad som finns =)

Såhär glad är jag för Kristians skull att han kom in på IE!

Kommentarer
Postat av: nath

fina brillor =)

2010-05-04 @ 11:34:26
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0