Mitt i veckan...

Just nu är det många bollar i luften!

Mycket att läsa i skolan och mycket att tänka på över huvud taget!

Jag är lite halvkrasslig så träningen ligger på is ett tag, är lite rädd för att gymma när man har ont i halsen. Egentligen vet jag inte vad som skulle kunna hända...men ändå.

Jag ska fota lite i lägenheten när jag har städat så får ni se hur ommöbleringen blev! Det blev som två(tre) nya rum!!! Egentligen är det väl inte helt klart men absolut en bit påväg! Det fattas en blivande tavelvägg med foton på våra familjer, det ska bara redigeras och framkallas först. Ramar har jag haft liggande i säkert ett år, men vi kan inte riktigt enas om vilka foton som ska upp =)

Slutar tidigt i skolan både torsdag och fredag så det kan förhoppningsvis bli lite fixande då!

I övrigt plöjer jag "Pushing Daisies" och skulle vilja bo i den staden och äta deras pajer. men ån paj ska vi inte ha, särskilt inte om damen i fråga ska gå ner 10 kilo till! Jag räknar kalorier som en tok och bli alldeles för medveten om vad olika godissorter innehåller, men det funkar.

Om jag var duktig på att sy skulle jag genast sy såna klänningar som "Chuck" i Pushing Daisies har, dom är så läckra!!! Men det är nog lite för avancerat för min syslöjdskunskaper som sträcker sig till att sy gardiner, laga trasiga plagg och lägga upp byxkor. JO, jag kan göra kuddfodral också!







Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad bra att du påminde mig om Pushing Daisies, älskar den serien, så himla charmig! Måste ta upp tittandet igen :)



Och japp, jag körde skoter! Inte alls lika långt som Stefan körde, men en liten bit iaf :)

2010-04-07 @ 23:02:05
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Elin

Maria!



Träna när man har ont i halsen ska man inte göra eftersom halsont kan bero på ett virus (minns inte exakt vilket just nu) som kan sätta sig på hjärtat och ge hjärtmuskelinflammation. Det är ett trist tillstånd där man måste hålla sig stilla ett par veckor följt av ett halvårs träningsuppehåll. Inget att rekommendera, så du är klok som blir hemma när du har ont i halsen. Det var dagens lektion från snusförnuftiga Elin. :)

2010-04-08 @ 07:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0