Skor!!!!

Pilutta er, jag har beställt skor att ha på bröllopet! Hoppas nu bara att dem passar...annars får dom åka tillbaka med posten. Självklart tänker jag INTE visa skorna, då är ju inget kul. Lite hemlisar måste man få ha!


Anmälningar till bröllopet börjar trilla in, men fortfarande har nästan hälften inte hört av sig och OSA går ut på lördag! Hoppas verkligen att folk ringer snart för det känns ju lite pinsamt att behöva ringa runt själv och höra om dem vill komma eller inte.

Det är ju lite tråkigt med en blogg utan bilder och jag tänker som sagt inte visa skorna. Istället kan ni fnissa åt några gamla bilder på mig tagna för ungefär 8 år sedan. Liten tjej va!


Tur att man har vuxit och inte är samma person som när man var 16!
Jag ska ju i allsin dar gifta mig!




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt :) Liten, men du är dig lik :)



Glömmer hela tiden att ringa till dina päron och OSA, kommer alltid på det så sent på kvällen! Och den här tiden är de väl inte heller hemma. Men nu har jag satt ett alarm på mobilen! Väntar på svar från Liv om boende också..

2010-04-26 @ 10:52:05
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul :) Mailade också på facebook, kanske dyker upp svar snart då, det vore ju perfekt att bo där :) Ringde din mamma nyss, men fick inget svar, får försöka lite senare då :) Puss

2010-04-26 @ 11:03:52
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Det går inte kommentera inlägget ovanför, testa att publicera det igen så kanske det vill funka :)



Det värsta är ju att du passar i alla hårfärger, haha. Men någon slags mellanbrun med lite ljusare slingor tror jag kan bli fint till bröllopet :) Som bilden längst upp i högra hörnet, det var fint till vitt! Vad trivs du bäst i?



Nu har jag ringt och pratat med din mamma iaf :) Puss

2010-04-26 @ 12:50:11
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul att få följa med inför bröllopet här! :) Du kommer bli så fin!

2010-04-26 @ 22:14:56
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0