Frugan!

Ja, då var vi hemma igen. Eller...hemma hos mina föräldrar rättare sagt. Om 1 ½ vecka kommer vi hem till lägenheten i Malmö, längtar!

Så nu är jag alltså "Frugan" på riktigt och idag skickade jag in papper om namnbyte. Det gick inte att byta efternamn i samband med vigseln eftersom vi åkte utomlands och det hade inte funkat med pass och så.

Vi har haft en underbar vecka på Gran Canaria med toppenväder varje dag! Eftersom det var vår bröllopsresa så tänker jag inte lägga ut alla bilder i bloggen, men några kan ni få. Vill man se fler får man komma och hälsa på oss =) På semestern har vi mest tagit det lugnt och njutit av solen och värmen. Men delfinsafari och djurpark hann vi med förutom att steka vid poolen och havet.

Malin la upp jättefina bilder från bröllopet i sin blogg, kika här! Vi själva har inga bilder än så länge, men förhoppningsvis så får vi kopior från våra kära bröllopsgäster =)

Så här såg det ut från vår balkong på Gran Canaria, Arguineguin.



Jag och min man (låter jättekonstigt att säga så)

Dinglar med benen över relingen på en katamaran. Ute till havs fick vi se delfiner i sin naturliga miljö fria i havet.



Sista bilden blir på mig i ett väldigt vågigt Atlanten!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sunwing resort? På det hotellet var jag och Åsa för några år sedan =)

2010-08-28 @ 21:18:51
URL: http://luppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0