I'm Fran Fine!

Såhär hes var det längesen jag var! För den som vill roa sig förslår jag ett samtal till mig så kan jag imitera Fran Fine aka. The Nanny ganska bra!

Jag håller på att packar grejer till helgens bröllop och har stekt kyckling till morgondagens lunch så blir en sallad. Nu är jag helt slut och tänker slänga mig i sängen en stund. Kanske kräver min man på lite hår-kill och ett avsnitt Six Feet under också.

I eftermiddag när syrran kommer hem så packar vi in oss i bilen som på den gamla goda tiden och åker 4 timmar till nån lägergåd utanfö metropolen Degerfors. Kul att träffa släkten igen fast det bara är några veckor sedan mitt eget bröllop. Men det hade ju varit roligare om man var frisk och kunde prata med folk =(

jaja, vad händer hos er i helgen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter nog jättefint :P Jag får inte bli hes till imorgon, för då har jag och Emma en spelning på en 50-årsfest.. Vore just snyggt att inte kunna sjunga då.. Vi ska anordna en musiktävling också, ska bli kul :)

2010-08-27 @ 14:19:34
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Födelsedagsbarnet var en man, men ja, verkligen. Han hade kunnat önska flera veckor i förväg, för han hörde av sig i början av augusti.. Det är så tråkigt när folk gör så.. Men vi vet att vi är bra ändå ;) Kan man höra om andra låter bra eller inte så lär man väl kunna höra om man själv gör det också resonerar jag ;)

2010-08-30 @ 22:00:09
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0