Jämsen!

Fy så varmt det är idag! Just nu är det väldigt skönt att ha sitt sovrum i källaren (sutteränghus) för här är der relativt svalt. Vi skulle åka till lilla sjön och bada jag, mamma och pappa men det var så sjukt mycket folk där så vi vände och körde till sjön vid kyrkans sommargård istället.

Där var vi helt själva med brygga och sjön Jämsen för oss själva, perfekt!
Veckan som kommer är det tältmöten där ute, men jag och syrran kommer nog bo vid sjön istället. Det blir riktig semester: ligga och sola och läsa och bada och sen går vi upp till stora huset och äter lunch med dem andra =)

Idag fick min nya bikini-överdel sig sitt första dopp i sjön och jag gillar den!
Jag är inte så självnöjd att jag tänker visa upp mig i bikini på bloggen, men såhär ser överdelen ut iaf. Finns på ellos-rean nu! Rätt snyggt när man är brun =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0