Lillasyster fyller 15 år!!!

Det är inte klokt! Idag fyller lilla skitungen hela 15 år!
Det ska snarare vara så att JAG är 15 och hon är 6!

Iallfall kunde hon väl vara 10 och jag 19? Nej, inte det heller.

På bilden nedan är hon sminkad inför en discokväll inne i stan, gissa vem som gjort sminket? hihi....moi!

Det är lite intressant det där med att folka tycker så olika om vi är lika eller inte, Anna och jag. Jag tycker att vi är jättelika, men det är nog bara för att jag vet hur vi är båda två. En del säger att det inte syns att vi är syskon och andra säger att vi är superlika. Fast hon har alltid varit ljus och mörk, men vi har "samma" ögon och mun.

Söt är hon vilket fall som helst lilla pluttan. Tänka sig...15 år!

Grattis älskade syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0