rekommenderat brev från Hong Kong!

Wiii...jag är så glad att jag skuttar och sjunger små truddeletter för mig!

Jag gick ut för att hämta posten och i brevlådan låg en avi till mig, ett rekommenderat brev. Jag blev såklart extremt nyfiken på vad det kunde vara. Kunde det vara hårnålar med pärlor från USA, löshår från Hong Kong eller bara ett tråkigt brev?

Vägen genom samhället till Konsum kändes extremt lång (och varm) och väl där får jag hämta ut ett pyttelitet paket från just Hong Kong märkt med "hair".

Pirr i kroppen och positiva tankar som "om det är helt fel färg kanske man kan färga det fast man inte ska" osv.
Helst hade jag velat springa hem men i mina rem-sandaler med skoskav så gick inte det.

Väl hemma pillade jag försiktigt upp paketet och där låg det, ett perfekt lockat clip-on-hair som har åkt flygplan ända från Hong Kong hem till mig!

Jag är så lycklig, det är till och med exakt rätt nyans! Allt är bara så bra!!!!! Och det tog bara ett par veckor knappt att få det! den 24 juni köpte jag det på ebay och nu har jag det i min hand! Jag ska nog maila och tacka för all service!



I plastförpackning      inomhus               i solen

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så fint!! Du kommer ble sååå vacker!

2010-07-05 @ 23:11:27
URL: http://lindadajaku.blogg.se/
Postat av: emily

Åh! Hur mycket kostade alltihop? :)



Håret var ju jättefint!

2010-07-06 @ 15:00:33
Postat av: Maria

Allt som allt med frakt kostade håret 507 SEK. Riktigt billigt om man jämför med att köpa äkta människohår i sverige!

2010-07-06 @ 16:57:20
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0