Regn, Mygg och Norrland!

Ja, nu har jag varit i Hudik ett par dagar. Vädret är jättekonstigt, ena stunden sol och andra stunden så öser regnet ner! Just nu så är det uppehåll men jag vkande av att det smattrade på plåttaket utanför vårt fönster.

Igår var vi upp en sväng och kikade igen på festlokalen till bröllopet och började planera lite för hur man kan placera bord och sånt. Jag var också hos frisören så att hon fick "känna på håret". jag gick dit och skämdes över hur slitet det var och till och med oborstat pga. icke-befintligt balsam, men hon var jättenöjd och tyckte att det skulle bli kul.

Det första hon sa när hon såg mig var "Oj, här fanns det hår!"

Idag åkte jag med Thilde in till stan och gick och pratade med floristen.
En till grej ska jag hinna med nu medan jag är uppe och det är ett besök hos guldsmeden. Jag ska prova ut rätt storlek så att jag slipper förminska ringen sen. Och så ska vi bestämma vad som ska stå i ringarna.

Ikväll blir jag bjuden på middag av min blivande man, mysigt va?!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter väldigt mysigt med allt bröllopsfix tycker jag :) Fin kommentar från frisören också, haha!

2010-06-15 @ 14:16:50
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0