Tydligen farligt med motion!

Japp, så är det!

För igår när jag gick hem från skolan för att vara duktig och inte ta bussen hem så gick jag genom stan och råkade köpa parfym till både mig och min kära fästman! Nu var dem extremt billiga, 2 st för 99kr, men ändå. Jag skulle promenera, motionera, inte shoppa!!! Just den här veckan har jag tänkt att jag behöver en ny parfym för mina har tagit slut, och så går jag förbi ett skyltfönster med annons om detta klipp. Kunde ju bara inte låta bli!

Könsfördelat och fint, en rosa till mig och en blå till Kristian. Här ska luktas gott!


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vilket superpris! Varför inte förena nytta med nöje? ;)

2010-05-11 @ 18:41:25
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0