Förvirrad student!

Så var skolan igång igen med en tråkig kursstart idag. Läraren sålde inte direkt kursen till oss och var man inte förvirrad innan så blev man!
Tydligen skulle vi ha läst en bok till idag också men den har jag inte ens fått tag på. Jag har laddat ner diverse material från skolverket i all fall så jag ska nog lägga mig i soffan med nya laptopen i knät och plugga lite i helgen. Om andan faller på eller nåt...
Vi fick presentkort på IKEA i bröllopspresent så igår var vi där och shoppade. Idag är alltså vardagsrummet fullt av kartonger och skräp som jag går och plockar bort allt eftersom. En ny TV-möbel och klädsel till soffan blev det =) Även ett litet skrivbord och en bokhylla till "kontoret" så att vi kan jobba lite ergonomiskt. Det är inte skönt för ryggen att sitta i soffan och pyssla på soffbordet med ryggen böjd som ett U!
nej, nu ska jag koka lite spaghetti till morgondagens matlåda. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul med nya möbler! Skulle också vilja koppla in datorn till tv:n ibland.. Det går ju, men jag tycker att hdmi-kabeln som man måste ha är lite för dyr :P

2010-09-05 @ 14:25:26
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej, det var inte så farligt.. De jag har sett har kostat 300..

2010-09-05 @ 17:04:30
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! Ja, det blev som en helt annan frisyr. Det skulle aldrig bli riktigt sådär rakt med min plattång, även om den är bra.. Och jag trivs bättre med lite fluff ;)



Haha, det var det värsta! Jag tycker den är riktigt bra, den bästa jag har haft hittills iaf :) Och bra pris!

2010-09-05 @ 17:11:46
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0