frustrirriterad!

Jag bli sjukt irriterad och frustrerad när dumma redigeringsprogram inte funkar som dom ska!
Hela uppgiften är idiotisk och jag vill inte redovisa på fredag!!!
Det är frustrerande att jag inte hunnit göra nånting annat än att gå på information om sidoämnen i skolan, handlat mat och suttit med #@?!!$ Moviemaker hela dagen men ändå knappt åstadkommit något!!!!
Jag har inte ens ätit middag och när jag kom på det vid 21:30 tyckte jag att klockan var för mycket för att ställa sig och göra middag.
Det jag handlade var ingredienser till matbröd men jag har ju inte hunnit baka så vi har inte särskilt mycket bröd till frukost imorn. Känns ju kul!!!
Jag får helt enkelt leta upp ett recept på bröd som jäser över natten och sätta degen nu. suck...
ett äpple kanske?
Just nu (och ganska ofta annars också) tycker jag att Malmö Högskola kan gå och dra nåt gammalt över sig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tråkigt när det inte funkar, det är så grymt irriterande!



Jag trivs bäst i snedlugg, så det blir nog en sån snart, ska bara våga klippa ;P Ja, jag tänkte också på det häromdagen att det var 4 år sen vi träffades, det känns både som mer och mindre på nåt sätt :)



Puss!

2010-09-15 @ 23:41:49
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

I went for the lugg ;P



Jamen då låter det som en himla bra investering. Känns som jag borde köpa nytt snart, mitt regnställ funkar inte lika bra som det gjorde när det var nytt.



2010-09-16 @ 18:42:51
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) Jag tycker att luggen ramar in ansiktet så fint, både på dig och på mig ;) Knäpp mamma du har :P



Ja, det kan man ju göra, har för mig att mamma impregnerade mina för nåt år sen.. Skulle vilja ha en jacka som är längre, som man kan mysa in sig i lite mer :) Men jag har inte råd med ett regnställ om jag ska köpa easytones.. Så jag får vänta tills jag blir rik helt enkelt!

2010-09-16 @ 20:52:18
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Linda

Tusen tack!! Vi måste ses en dag, tell me when you are free :)

2010-09-17 @ 18:19:06
URL: http://lindadajaku.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har nog i princip bestämt mig för att köpa skorna sen, testade dem idag på stan. Och de var riktigt sköna och snygga och det kändes faktiskt lite extra i benen och rumpan när man gick i dem, kändes lite skumt, men både jag och Emma var helt fascinerade :P

2010-09-17 @ 19:41:16
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0