höst är rost

Mary Canary har målat naglarna höstigt rostiga och plockat fram höstjackan.
På tisdag ska jag äntligen klippa mig och få en frisyr! Det är en kompis som är nyutbildad frisör så det blir spännande att se resultatet. Jag är fruktansvärt medveten om hur slitet håret är men jag vill behålla längden ändå!
Straxt ska jag se på Idol bara för att Malin tycker att det är bra den här säsongen, vi får väl se! Jag är ganska svårflörtad när det gäller idol.
Vad tycker ni om hösten? deprimerande eller mysigt?
Jag gillar hösten, det är mysigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hösten är självklart mysig! Haha, det var bra igår iaf, kan inte uttala mig om hela säsongen än :P Men gotlänningen ikväll var ju helt galen, vilken gitarrist!



Åh, roligt med frisyr, jag vill se bilder sen! :D

2010-09-08 @ 21:00:27
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0